lchftjejen.blogg.se

Hej, jag kommer att träna många gånger i veckan. Denna bloggen handlar om min resa med lchf och träning. Jag har testat det förut och kört det hårt och det har gett resultat. Det var dock många år sedan. Men nu, hej ett sundare och friskare liv med bra kost och lchf.

Varför jag valde lchf

Publicerad 2014-01-04 19:57:24 i Allmänt,

Lchf är en väldigt enkel och bra metod som ger bra och snabba resultat som också är en mycket bra diet. Jag kommer ändra detta till min livsstil och äta enligt lchf så länge det går. Som person är jag väldigt envis av mig och jag vet att jag kommer klara det här. Jag kommer att lägga upp bilder på före och efterbilder efter 2 månader. Jag kommer börja träna 5 gånger i veckan och köra strikt kost. Jag vill känna mig finare och smalare och känna mig nöjd med mig själv helt enkelt. Mamma och jag kommer köra detta tillsammans. Jag kommer skriva varje dag om hur det går, om hur jag mår och hur jag känner. Jag kommer att skriva om min träning och livsstil så hoppas ni hänger med. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela